mandag den 17. december 2007

Billede fra Flickr

Da jeg fandt ud af, at opgaven gik ud på at finde billeder til bloggen, var min første tanke, at jeg ville finde et billede fra den sci-fi serie, jeg nævnte i et tidligere indlæg og som jeg hører podcast fra.

Der var ikke ret mange at vælge imellem, fordi Flickr er en side for folks private billeder, men jeg fandt dette, som en bruger selv har klippet sammen. Det er hovedpersonen fra serien, og en af hans mest kendte udtalelser. Serien hedder forresten Firefly, hvis der var nogen der var interesserede.

Da først jeg havde fået oprettet min yahoo-id, så gik det egentlig ret nemt med det hele. Det er nu også rart med de udførlige vejledninger. Jeg kan godt se fordelen ved Flickr. Nu har jeg lige været på ferie og har rigtig mange billeder som folk skal se. Så er det smart at jeg kan lægge dem på en hjemmeside, så jeg ikke altid behøver tage en cd med rundt i landet, når jeg er på besøg. Det er også dejligt, at jeg selv kan bestemme, om alle skal kunne se mine billeder, eller kun dem jeg selv vælger ud. Jeg skal i hvert fald lege videre med Flickr derhjemme.

1 kommentar:

Ann sagde ...

Hej Christina

Tak for en hyggelig bio-tur igår - det må vi afgjort gøre igen :-)
Og jeg nåede også hjem uden at fare vild...
Vi ses i morgen til Jule-morgenkaffe på HB.