torsdag den 31. januar 2008

Pause - sådan da

Nu er vi ca. halvvejs, og det er igen tid til en pause. Eftersom jeg har fået gennemført alle opgaverne indtil nu, så har jeg valgt at bruge denne pausetid på, endelig at få oprettet en profil på Facebook efter megen pres fra flere veninder. Selvom det ikke er en del af dette forløb, så lugter det tilpas meget af 23 ting, til at jeg synes det skal nævnes alligevel.

Jeg fik oprettet min profil igår, og min vennekreds er allerede vokset en del. Jeg kan godt se underholdningsværdien i Facebook. Man tager en masse quizzes, og kan sammenligne ens resultater med sine venners, og se hvem der er bedst. Jeg kan dog også godt forestille mig, at siden kan være en tidssluger, hvis man bliver for optaget af alle de test. Siden er lidt uoverskuelig, så jeg har ikke helt lært at finde rundt endnu.

Jeg er også lidt spændt på, hvor mange tidligere klassekammerater og andet jeg kan finde herpå. Det er vist lidt det, der er meningen med siden, så jeg må prøve at søge. Jeg tror nok, jeg vil få en del sjov ud af denne side, men spørgsmålet er, om den ikke kan blive lidt træls i længden. Jeg har i hvert fald hørt fra et par stykker langtids-brugere, at der er alt for meget spam. Lige nu er jeg underholdt, og det er vel det vigtigste.

Ingen kommentarer: